Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Vecka 2

Av Unni Cederwall - 9 november 2014 19:55

20/10
Så idag åt jag ägg och macka med yoghurt till frukost. Ägget hjälpte väldigt mycket faktiskt och va lätt få ner i magen. Jag åt inge godis idag vilket känns bra. Men tränade tyvärr inget. Jag har lagt ner den mesta tiden som vi fått av idrotten till att plugga till andra ämnen. Tror ändå det har vart bra för har vart väldigt stressad på senaste tiden och känns som jag fått till lite mer.
21/10
Glömde skriva idag

22/10
Idag åt jag ingen frukost för mådde alldeles för illa och visade sig vara mer än bara morgon illa. Efter skolan så åt jag en liten chokladbit och drack en coca Cola men inget mer. Men efter dramat så spydde jag så jag hade visst vart magsjuka. Och man kan väl nästan räkna ut det inte blev någon träning idag.
23/10
Stanna hemma från skolan idag och spydde även en gång till. Åt ingen frukost då jag mådde för illa men fick i mig lite lunch, fast Ja den spydde jag ju upp. Träna inget och åt inge godis heller.
24/10
Var hemma även idag men kom upp ur sängen och gjorde lite grejer. Små städa osv för jag skulle åka till mamma idag. Åt ingenting förutom lite grann på kvällen. Vågade varken äta lunch eller frukost då jag hade spytt även idag. Tränade inget och åt inge godis.
25/10
Mådde illa idag IGEN men spydde inget och fick i mig mycket vatten och lite mat. Va även uppe och gick lite och gjorde rehab övningar. Och kändes bra röra på sig lite mer. Åt inge godis idag heller.
26/10
Idag mådde jag faktiskt bra och fick i mig bra frukost och även bra middag. Tränade även lite grann. Gick ut på en promenad och gjorde lite situps och andra grejer. Kändes bra att få i sig bra mat och träna lite. Åt inge godis idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unni Cederwall - 10 november 2014 19:51

Tycker ändå att jag nått mot målet att äta frukost varje dag. Det har ju gått ett tag sen vecka 3 nu och har fortsatt mot målen och speciellt mot målet att äta frukost varje dag och det har jag ändå nått det faktiskt. Det som fick mig att kämpa lite ...

Av Unni Cederwall - 9 november 2014 19:55

27/10 Så det är alltså lov idag men eftersom jag låg efter en vecka ungefär tänkte jag att jag fortsätter mot mina mål även den här veckan. Så idag sov jag jätte länge och åt sedan frukost/lunch. Gröt och macka med mjölk. Sedan slöa jag mest hela da...

Av Unni Cederwall - 9 november 2014 19:53

13/10 Så idag åt jag faktiskt frukost. Det blev juice, oboy och en macka med skinka. Åt i ungefär 15 minuter. Jag åt inge godis idag så det är ju bra haha. Tyvärr blev det ingen träning förutom att gå från bussen till skolan vilket inte gills hahah....

Av Unni Cederwall - 14 oktober 2014 15:03

Mitt/mina hälsomål: 1. Äta frukost varje dag. 2. Inte äta godis varje dag 3. Träna lite Varför har du valt just detta/dessa? Jag har valt dessa för det är dem jag värderar högst och något jag verkligen vill ändra på. Detaljerad planering f...

Av Unni Cederwall - 14 oktober 2014 14:23

Här kommer lite om hur jag mår och lever just idag. Matvanor: Jag brukar inte äta frukost varje dag, jag har väldigt svårt för att äta på morgonen och har ingen aptit och mår lite illa. När jag är själv brukar jag inte ha tid heller. Jag brukar i...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som ska skriva om mina hälsomål

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards